ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 02/10/2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: 02/10/2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Specjalista ds. rozliczeń finansowych w projekcie „Lepsze jutro II”

Miejsce pracy: CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ

Wymiar etatu: 1/2 etatu

Ilość etatów: 1

Wydział: CIS-projekty

Data udostępnienia: 2018-10-17

Ogłoszono dnia: 2018-10-17 przez Dariusz Rusin

Termin składania dokumentów: 2018-10-29 15:00:00

Nr ogłoszenia: 02/10/2018

Zlecający: Dyrektor Centrum Integracji Społecznej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
2. Co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe.
3. Co najmniej pięcioletnie doświadczenie na stanowiskach finansowo-księgowych w realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.
4. Kursy/szkolenia z zakresu rozliczania z zakresu rozliczania projektów unijnych i/lub innych funduszy potwierdzone zaświadczeniem.
5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
6. Wykształcenie wyższe.
7. Znajomość wytycznych dotyczących rozliczeń środków finansowych na zadania realizowane w ramach programów współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej.
8. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym praktycznej znajomości obsługi Lokalnego Systemu Informatycznego (LSI) oraz Centralnego Systemu Teleinformatycznego (SL2014) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 oraz przygotowywania wniosków o dofinansowanie i wniosków o płatność.
9. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku.
10. Osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwa przeciwko mieniu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe, a także za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego.
b. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość Rozporządzenia Ministrów Finansów z dnia 10.03.2010 r. w sprawie klasyfikacji wydatków strukturalnych oraz Rozporządzenia Ministra Finansów z 02.03.2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych. 
2. Znajomość zasad księgowości budżetowej oraz zasad finansowania projektów EFS.
3. Umiejętność analizowania dokumentów źródłowych i sporządzania opracowań finansowych. 
4. Znajomość ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r., ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r.
5. Znajomość struktury administracji publicznej.
6. Znajomość problematyki społecznej związanej z działalnością Centrów Integracji Społecznej.
7. Umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne). 
8. Obowiązkowość, odpowiedzialność, sumienność, dobra organizacja czasu pracy.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Przygotowywanie wniosków o płatność w centralnym systemie teleinformatycznym SL2014.
2. Kontrola budżetu projektu pod kątem finansowym i zgodności z harmonogramem projektu. 
3. Opracowanie i aktualizowanie zestawień dotyczących kontroli paragrafów, zachowania proporcji dotyczących kosztów pośrednich, itp. 
4. Opracowywanie i aktualizowanie harmonogramu płatności projektu. 
5. Sporządzanie zestawień dotyczących oszczędności w ramach poszczególnych zadań. 
6. Udzielanie informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu w zakresie finansowym. 
7. Opisywanie dokumentów księgowych, tj. list płac, rachunków, faktur, itp.
8. Nadzór nad prawidłowym sporządzaniem dokumentów finansowych.
9. Ścisła współpraca z osobami odpowiedzialnymi za rozliczenia finansowe.
10. Dokumentowanie wykonanych działań.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1. Praca w wymiarze ½ etatu.
2. 20 godzin tygodniowo. W przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami.
3. Miejsce pracy: siedziba Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze przy ul. Staszica 4.
4. Umowa o pracę na czas realizacji projektu tj. od 1 listopada 2018 r. do 30 września 2022 r. 
5. Specyfika pracy: praca przy komputerze nieprzekraczająca 4 godzin dziennie.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6 %.

V. Wymagane dokumenty:

1. Curriculum Vitae.
2. List motywacyjny.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, staż pracy oraz kwalifikacje.
4. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
5. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru (wzór oświadczenia stanowi załącznik do ww. ogłoszenia).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-10-29 15:00:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko – „Specjalista ds. rozliczeń finansowych w projekcie Lepsze jutro II”, osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze, ul. Staszica 4, 65-175 Zielona Góra, sekretariat.

VII. Informacje dodatkowe:

1. Telefon kontaktowy: 68 470 33 03.
2. Aplikacje, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne konkursu zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.
4. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej Centrum.
5. Stanowisko pracy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Centrum Integracji Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Dariusz Rusin
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-10-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dariusz Rusin
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-10-17 14:45:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-10-17 14:50:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-10-31 12:01:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2720 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony